little love

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Alicia - 6 december 2011 20:45

Jaa nu har vi snö här också :D MEN det som inte är så kul är att jag har blivit mulad av både Anton,Rasmus,Alex och Mikael :/ Inte kul alls kan jag säger fast jo lite ^^ Fick 2 stora feta snöbollar i örat och 2 i nacken och massa andra :P Jag var så blött att man kunde tror att jag var och simmade :) De ska få tillbaka imon :D teehee ^^


Idag hade vi Teknik prov med jag hade inte övat något men fick ett E ändå :D Sen var jag och red i fina snön också sjukt kul och galoppera i snön :D 


Om exakt en vecka imon fyller JAG år :D ^^ <3 Fast mikael mobbar mig eftersom han fyller år den 10 december :)


Så dansade jag i 2 timmar igår med eftersom vi ska har uppvisning i helgen :P Usch!!!! Hahahah jag kommer inte klara det :P


På spanskan hade vi lite kul jag och Alex! Vi ska göra en Dialog och våran handlar om en grön gris (jag) och en kanin (alex) som sitter i en bil och lyssnar på julmusik. Sen bråkar de om ifall det finns tomten eller inte. Därefter blir det slagsmål kaninen dö och grisen gråter typ :P Men det som är kul är att vi VERKLIGEN överdriver med uttalet :D Jag ska nog tvinga alex och filma det :D då få ni också se ^^


  FINA VI KOMMER VARA!!! <3 ^^       (enligt alex se jag ut som en angry birds gris) :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards