little love

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

Jag ska döda de...

Av Alicia - 19 november 2011 21:53

Har nyss kommit hem efter att har varit på bio och tittat på breaking dawn. 

Själv tycker jag att det var den bästa filmen från twilight :) Den var grym och sjukt spännande jag skakde till och med men det som sög var att den slutade precis där var den egentligen skulle börja så sjukt irriterande :@ Jag tänker stämma de..... fast det kommer förmodligen inte funkar :P


Har ni också tittat på den? Vad tyckte ni om den i så fall? :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 6 december 2011 20:45


Jaa nu har vi snö här också :D MEN det som inte är så kul är att jag har blivit mulad av både Anton,Rasmus,Alex och Mikael :/ Inte kul alls kan jag säger fast jo lite ^^ Fick 2 stora feta snöbollar i örat och 2 i nacken och massa andra :P Jag var så ...

Av Alicia - 3 december 2011 08:37


Snart blir det och åka till Liseberg julmarknad :D Det ska bli kul ^^   Kalendern har paus för mamma sa att jag få har en sak imon istället :P Haahah xd   Imon så bli det och träffa mikael,elias och kanske sofia också om hon inte är sjuk :/ :...

Av Alicia - 2 december 2011 14:54

Usch...! Idag fick jag äta det värsta jag någonsin har ätit :/   Knäckebröd med nutella,ketchup,salami,smältost,honung,ost och apelsinmarmelad!!!!!!!   Trodde allvarlig att jag skulle spy :P _________________________________________________...

Av Alicia - 1 december 2011 20:14


Förlåt att jag inte har bloggat på så länge men har haft fullt upp med prov och sånt :/ <3    Jag tänkte mig detta året ska vi göra något kul :D Så jag ska varje dag fram till den 24 december göra något konstig (t.ex. Äta/Dricka äckliga saker)...

Av Alicia - 19 november 2011 16:40

Ska titta på Breaking Dawn ikväll och fick reda på att Mikael och elias tydligen också ska dit :P bah -.- Men vi ska köpa massa godis och sen ska vi dampa hemma lite också jag och alex då ^^     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards