little love

Alla inlägg under november 2011

Av Alicia - 19 november 2011 21:53

Har nyss kommit hem efter att har varit på bio och tittat på breaking dawn. 

Själv tycker jag att det var den bästa filmen från twilight :) Den var grym och sjukt spännande jag skakde till och med men det som sög var att den slutade precis där var den egentligen skulle börja så sjukt irriterande :@ Jag tänker stämma de..... fast det kommer förmodligen inte funkar :P


Har ni också tittat på den? Vad tyckte ni om den i så fall? :D

Av Alicia - 19 november 2011 16:40

Ska titta på Breaking Dawn ikväll och fick reda på att Mikael och elias tydligen också ska dit :P bah -.-

Men vi ska köpa massa godis och sen ska vi dampa hemma lite också jag och alex då ^^


 

Av Alicia - 19 november 2011 01:14

Ibland kan till och med jag vara smart :D

Jag fick reda på hur man kunde ändra facebook designen :) <3

Love my facebook now <3




Bildbevis ^^


Av Alicia - 18 november 2011 19:47

Jag tänkte tipsa om en sjukt bra låt :D



Let me be your hero. (whisper)

Would you dance 
If I asked you to dance? 
Would you run 
And never look back? 
Would you cry 
If you saw me cryin' 
Would you save my soul tonight?

Would you tremble 
If I touched your lips? 
Would you laugh? 
Oh please tell me this. 
Now would you die 
For the one you love? 
Hold me in your arms tonight.

I can be your hero, baby. 
I can kiss away the pain. 
I will stand by you forever. 
You can take my breath away.

Would you swear 
That you'll always be mine? 
Would you lie? 
Would you run and hide? 
Am I in too deep? 
Have I lost my mind? 
I don't care, you're here tonight.

I can be your hero, baby 
I can kiss away the pain 
I will stand by you forever 
You can take my breath away

Oh, I just wanna hold you. 
I just wanna hold you, oh yeah.

Am I in too deep? 
Have I lost my mind? 
Well, I don't care, you're here tonight.

I can be your hero, baby 
I can kiss away the pain, oh yeah 
I will stand by you forever 
You can take my breath away

I can be your hero. 
I can kiss away the pain. 
I will stand by you forever. 
You can take my breath away.

You can take my breath away.

I can be your hero.

Av Alicia - 18 november 2011 19:40

Som rubriken redan säger så har jag och alex sminkad oss som fjortis och emo :D

Sjukt kul faktiskt vi lurade min kille också att jag hade blivit emo han gick faktiskt på det :) hahah xd


   


Liten bild på mig jag se inte så emo ut på bilderna men men .... :P <3 

Av Alicia - 17 november 2011 16:30

Hej det var ett tag sen men men... 


Idag har dagen varit rätt så tråkig i skolan :P Men hemma dansade jag loss lite :D 


_________________________________________________________________________________________


You are happy.... Go around and smile :D

You are in love... Show this person that you love him/her <3

You are sad... Cry for everbody so them see that you are crying :(

Show your feeling, show yourself.... It´s no meaning to hide everthing behind a big big smile :/ <3


 

Av Alicia - 14 november 2011 17:01

Jag tänkte mig eftersom typ alla har Veckans Blogg så tänker jag också göra det :) (+jag har tråkig) :P


Okej komenterar ni vad eran blogg heter och kanske något mer :D Sen kommer jag säger vem som har vunnit någon gång i helgen :P


SÅ KOMMENTERA NU!!!



 

Av Alicia - 13 november 2011 17:12

Jag tänkte bara ge er några fina beautytips :) och de har jag själv testat bara så ni inte tror att jag ge er några tips och sen förstör ni er själva och så :P

Men men här kommer de:


Olivolja!


Användning:

Du ska tvätta håret först och sen smörja in lite olivolja. Sen ska du har ett handduk på huvudet i 1 timme eller så sover du med det. Därefter tvätta du ut det med shampo och balsam (ifall ni använder balsam) 


Resultat:

Det är mot hår som är splittrig och som inte glänser!


Honung! 


Användning:

Ta på lite honung på läpparna. Men du få inte slicka av det ^^ hihii Det gå bort från sig själv.


Resultat:

Läpparna blir mjuka och är inte så söndrig!


Hårinpackning! 


Användning:

Till 1 inpackning

4 msk naturell yoghurt
1 äggula
1 tsk honung
1 msk olivolja

Blanda samman yoghurt och olja. Rör sedan ner resten av ingredienserna till en jämn smet. Massera in det i hela håret. Var noga med topparna. Vira en handduk runt huvudet och låt sitta i 20 min. Skölj sedan ut.


Resultat:

Hjälper mot torrt och slitet hår! OBS! Rätt äcklig att har det i håret fast därefter är håret fin och mjuk!


Ansiktsmask! 


Användning:

Äggvita

Lite honung 

Yoghurt

Massera in det i ansiktet. Men inte nära ögonen och munnen. Vänta tills du inte kan le längre och sen skölj av det!


Resultat:

Din hud blir jätte mjuk!



Jag hoppas ni testa det här och säger till mig kanske hur ni tyckte om de :) Eller ni kanske också har några tips? :D <3








Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards