little love

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Julkalender :D 1 December

Av Alicia - 1 december 2011 20:14

Förlåt att jag inte har bloggat på så länge men har haft fullt upp med prov och sånt :/ <3 


Jag tänkte mig detta året ska vi göra något kul :D Så jag ska varje dag fram till den 24 december göra något konstig (t.ex. Äta/Dricka äckliga saker)


Varje dag ska jag skriva vad jag har gjort och den 24 december ska jag lägga upp en film var ni se att jag verkligen har gjort det :D ^^


1 December:


Idag åt jag till frukost stekt ägg med oboy på :P Jag kan säga att det inte alls smaka gott :)

Så testa inte eller jo ni få men inte speciellt gott kan jag säga ^^ <3


   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 6 december 2011 20:45


Jaa nu har vi snö här också :D MEN det som inte är så kul är att jag har blivit mulad av både Anton,Rasmus,Alex och Mikael :/ Inte kul alls kan jag säger fast jo lite ^^ Fick 2 stora feta snöbollar i örat och 2 i nacken och massa andra :P Jag var så ...

Av Alicia - 3 december 2011 08:37


Snart blir det och åka till Liseberg julmarknad :D Det ska bli kul ^^   Kalendern har paus för mamma sa att jag få har en sak imon istället :P Haahah xd   Imon så bli det och träffa mikael,elias och kanske sofia också om hon inte är sjuk :/ :...

Av Alicia - 2 december 2011 14:54

Usch...! Idag fick jag äta det värsta jag någonsin har ätit :/   Knäckebröd med nutella,ketchup,salami,smältost,honung,ost och apelsinmarmelad!!!!!!!   Trodde allvarlig att jag skulle spy :P _________________________________________________...

Av Alicia - 19 november 2011 21:53

Har nyss kommit hem efter att har varit på bio och tittat på breaking dawn.  Själv tycker jag att det var den bästa filmen från twilight :) Den var grym och sjukt spännande jag skakde till och med men det som sög var att den slutade precis där var ...

Av Alicia - 19 november 2011 16:40

Ska titta på Breaking Dawn ikväll och fick reda på att Mikael och elias tydligen också ska dit :P bah -.- Men vi ska köpa massa godis och sen ska vi dampa hemma lite också jag och alex då ^^     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards