little love

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

Hero <3

Av Alicia - 18 november 2011 19:47

Jag tänkte tipsa om en sjukt bra låt :D



Let me be your hero. (whisper)

Would you dance 
If I asked you to dance? 
Would you run 
And never look back? 
Would you cry 
If you saw me cryin' 
Would you save my soul tonight?

Would you tremble 
If I touched your lips? 
Would you laugh? 
Oh please tell me this. 
Now would you die 
For the one you love? 
Hold me in your arms tonight.

I can be your hero, baby. 
I can kiss away the pain. 
I will stand by you forever. 
You can take my breath away.

Would you swear 
That you'll always be mine? 
Would you lie? 
Would you run and hide? 
Am I in too deep? 
Have I lost my mind? 
I don't care, you're here tonight.

I can be your hero, baby 
I can kiss away the pain 
I will stand by you forever 
You can take my breath away

Oh, I just wanna hold you. 
I just wanna hold you, oh yeah.

Am I in too deep? 
Have I lost my mind? 
Well, I don't care, you're here tonight.

I can be your hero, baby 
I can kiss away the pain, oh yeah 
I will stand by you forever 
You can take my breath away

I can be your hero. 
I can kiss away the pain. 
I will stand by you forever. 
You can take my breath away.

You can take my breath away.

I can be your hero.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 6 december 2011 20:45


Jaa nu har vi snö här också :D MEN det som inte är så kul är att jag har blivit mulad av både Anton,Rasmus,Alex och Mikael :/ Inte kul alls kan jag säger fast jo lite ^^ Fick 2 stora feta snöbollar i örat och 2 i nacken och massa andra :P Jag var så ...

Av Alicia - 3 december 2011 08:37


Snart blir det och åka till Liseberg julmarknad :D Det ska bli kul ^^   Kalendern har paus för mamma sa att jag få har en sak imon istället :P Haahah xd   Imon så bli det och träffa mikael,elias och kanske sofia också om hon inte är sjuk :/ :...

Av Alicia - 2 december 2011 14:54

Usch...! Idag fick jag äta det värsta jag någonsin har ätit :/   Knäckebröd med nutella,ketchup,salami,smältost,honung,ost och apelsinmarmelad!!!!!!!   Trodde allvarlig att jag skulle spy :P _________________________________________________...

Av Alicia - 1 december 2011 20:14


Förlåt att jag inte har bloggat på så länge men har haft fullt upp med prov och sånt :/ <3    Jag tänkte mig detta året ska vi göra något kul :D Så jag ska varje dag fram till den 24 december göra något konstig (t.ex. Äta/Dricka äckliga saker)...

Av Alicia - 19 november 2011 21:53

Har nyss kommit hem efter att har varit på bio och tittat på breaking dawn.  Själv tycker jag att det var den bästa filmen från twilight :) Den var grym och sjukt spännande jag skakde till och med men det som sög var att den slutade precis där var ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards