little love

Direktlänk till inlägg 12 november 2011

Julmarknad :)

Av Alicia - 12 november 2011 19:52

Idag så har jag varit i Huseby på julmarknaden :)

Någon mer som har varit där någon gång?


Det var faktiskt rätt kul bara snön som inte fanns :/ Men vi hoppas på att den också kommer snart :D

Vi köpte lite Glögg och sylt :) Och så smsade jag lite ^^


Jag tänkte mig ni kanske vill se en liten (lång) dikt som jag har skrivit själv :)

Jag älskar att skriva dikter det är då man kan uttrycka sina känslor bäst tycker jag :D Men jag brukar inte skriva om mig själv så ofta mer om det som kommer upp i huvudet :) <3


Löven flög runt i luften,

Kinderna blev röda,

I ensamheten kommer tårarna fram,

I tankarna är du,

Bara du,

Solen sken genom de halv nakna träd,

Någonstans i skogen,

Där stog du,

Jag började le,

Känslorna blev för många,

Tårarna rann fortare och fortare,

Världen blev grå,

Träden var nakna och frös,

Vinden blev till storm,

Skorna blev blöta,

Jag gå genom snön,

Vägen bli längre och längre,

Du stanna,

Men jag nå inte till dig,

Kraften börja ta slut,

Jag saknar dig,

Vill var hos dig,

Hjälp mig,

Jag orka inte mer,

Mitt blod börja stelna,

Tårarna har slutat rinna,

Kinderna är blöta,

Ge mig en chans,

Jag älskar ju dig.



Vad tycker ni om den? :)



 
 
josefine och amelia.

josefine och amelia.

12 november 2011 23:05

fin dikt och fin blogg!

http://www.sweetcherries.bloggplatsen.se

Alicia

13 november 2011 11:49

Tack :)

 
classe

classe

13 november 2011 02:21

jättefin katt

http://www.classeslillablogg.wordpress.com

Alicia

13 november 2011 11:49

Tack :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 6 december 2011 20:45


Jaa nu har vi snö här också :D MEN det som inte är så kul är att jag har blivit mulad av både Anton,Rasmus,Alex och Mikael :/ Inte kul alls kan jag säger fast jo lite ^^ Fick 2 stora feta snöbollar i örat och 2 i nacken och massa andra :P Jag var så ...

Av Alicia - 3 december 2011 08:37


Snart blir det och åka till Liseberg julmarknad :D Det ska bli kul ^^   Kalendern har paus för mamma sa att jag få har en sak imon istället :P Haahah xd   Imon så bli det och träffa mikael,elias och kanske sofia också om hon inte är sjuk :/ :...

Av Alicia - 2 december 2011 14:54

Usch...! Idag fick jag äta det värsta jag någonsin har ätit :/   Knäckebröd med nutella,ketchup,salami,smältost,honung,ost och apelsinmarmelad!!!!!!!   Trodde allvarlig att jag skulle spy :P _________________________________________________...

Av Alicia - 1 december 2011 20:14


Förlåt att jag inte har bloggat på så länge men har haft fullt upp med prov och sånt :/ <3    Jag tänkte mig detta året ska vi göra något kul :D Så jag ska varje dag fram till den 24 december göra något konstig (t.ex. Äta/Dricka äckliga saker)...

Av Alicia - 19 november 2011 21:53

Har nyss kommit hem efter att har varit på bio och tittat på breaking dawn.  Själv tycker jag att det var den bästa filmen från twilight :) Den var grym och sjukt spännande jag skakde till och med men det som sög var att den slutade precis där var ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards